Доповіді учасників

Відеодоповіді:

1. Омелянчик Людмила Олександрівна - декан біологічного фікультету Запорізького національного університету, доктор біологічних наук, професор


2. Завгородній Михайло Петрович - доцент кафедри хімії Запорізького національного університету, кандидат біологічних наук


Статті:

1.      
Барканов А.Б., Відокремлений структурний підрозділ «Бердянський коледж Таврійського державного агротехнологічного університету» (Україна, м. Бердянськ). Роль виробничих екскурсій у навчанні  фізики студентів аграрних коледжів.
2.      
Баль Н.І., Кушугумський НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект» (Україна, смт. Кушугум). Використання інноваційних технологій на уроках математики як засіб  підвищення  якості освіти.
3.      
Бехтер О.П., КЗ «Чернігівська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» ЗОР (Україна, Запорізька область, смт. Чернігівка). Підвищення пізнавального інтересу та творчої активності учнів при вивченні фізики.  
4. 






5.    
БехтерТ.В., Чернігівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Надія» Чернігівської районної ради(Україна, Запорізька область, смт. Чернігівка). Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні математики.
Васильченко Л.В.КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Фактори впливу на вибір викладачами технологій навчання.
6.      
Дьоміна Н. А., Морозов М. В., Таврійський державний агротехнологічний університет (Україна,Запорізька обл., м. Мелітополь). Імітаційні лабораторні роботи з курсу «фізичні основи сучасних інформаційних технологій» та моделювання кванторозмірних структур.
7.      
Кондратьева И. П., ГУО «Минский областной институт  развития образования», (Белоруссия, г. Минск). Развитие у педагога культуры создания информационных продуктов в системе дополнительного образования взрослых: Модельное видение.
8.      
Котко Л. Ю., Пологівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Пологівської районної ради (Україна, Запорізька обл., м. Пологи). ІКТ та сучасний урок фізики.  
9.      
Лабінська О.М., ДВНЗ Ужгородський національний університет (Україна, м. Ужгород).  Екологічне виховання та освіта в словацькій республіці в контексті нормативно-правового забезпечення.
10.      
Лазаренко Л.В., Мормуль А.Л., КЗ "Приморський регіональний українсько-болгарський багатопрофільний ліцей II-III ступенів" Приморської районної ради (Україна, Запорізька обл., м. Приморськ). Вплив   факторів професійної діяльності на стан здоров`я вчителя.
11.            
Мілочкіна Л.В., Державний навчальний заклад «Запорізьке ВПУМ» (Україна, м. Запоріжжя). Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації до навчання та ефективності навчально-пізнавального процесу.
12.            
Містюк О.О., Чапаєвський НВК «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Пологівської районної ради (Україна,Запорізька обл., с. Чапаєвка). ІКТ як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти.
13.            
Нікітіна Є.Л., Державний навчальний заклад «Дніпрорудненський професійний ліцей» (Україна,Запорізька обл., м. Дніпрорудне). Застосування інноваційних технологій на уроках математики та позаурочний час.
14.            
Олексюк A.B., филиал Акционерного общества «НЦПК«врлеу»
Институт повышения квалификации педагогических работников по
Костанайской области», (Казахстан,г. Костанай). Электронный каталог сегодня: Достижения, проблемы и перспективы.
15.            
Рибалко Л.М.,  Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Еколого-еволюційний підхід до навчання природничих предметів як інноваційна технологія.
16.            
Poтмирова E.A., ГУО «Минский областной институт  развития образования», (Белоруссия, г. Минск). Императивные установки к становлению проектной культуры педагога в системе образования.
17.            
Суєтова С.В., Державний навчальний заклад «Дніпрорудненський професійний ліцей» (Україна, Запорізька обл.,  м. Дніпрорудне). Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології.
18.            
Уманська Т.М., Енергодарський багатопрофільний ліцей (Україна, Запорізька обл., м. Енергодар). Використання ІКТ на уроках фізики.
19.            
Чепель Ю.В., Вербівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Пологівської районної ради (Україна, Запорізька обл., С.Вербове). Застосування веб-камери на уроках фізики.
20.            





Шевченко В.Л., Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України (Україна, Київ). Інформаційний освітній простір системи середньої освіти: теоретико-методологічний аспект.

Тези:



1.      
Бабкова О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми організації оцінювальної діяльності вчителями природничих спеціальностей.
2.      
Балабанова В.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя).
3.      
Бандуров С.О., Шишкін Г.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Сучасна електроніка в навчальному експерименті з фізики.
4.      
Барканов А.Б., Відокремлений структурний підрозділ
«Бердянський коледж Таврійського державного агротехнологічного університету» (Україна, м. Бердянськ). Методика проведення виробничих екскурсій з фізики для студентів аграрних коледжів.
5.      
Ботгрос И.В., Боканча В.Н., Институт педагогических наук (Молдова, г. Кишинёв). Эффективное преподавание-обучение - уверенность в качестве результатов образования.
6.      
Ворушилова І.І., Кушугумський НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект» (Україна, смт. Кушугум). Роль мислення, математичних здібностей та інтуїції при навчанні математики з комп’ютерною підтримкою.
7.      
Гітуляр А.А., Державний навчальний заклад «Запорізький професійний металлургійний ліцей» (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення якості підготовки фахівців металургійної галузі  у системі ПТО завдяки застосуванню веб – сервісу.
8.      
Гльоза А.М., Кушугумський НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект» (Україна, смт. Кушугум). Формування надпредметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі.
9.      
Гльоза Н.О., Кушугумський НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект» (Україна, смт. Кушугум). Складові роботи вчителя щодо підвищення якості знань учнів з природничо-математичних предметів.
10.            
Гришина  И.В., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (РФ, г.Санкт Петербург). Тенденции развития современного постдипломного образования
11.            
Грицанюк Д.Г., Мелітопольська загальноосвітня школа I-III ступенів №24 (Україна,Запорізька обл., м. Мелітополь). Ігрові технології на уроках  математики.
12.            
Дзямко В.М. , Староста В.І., ДВНЗ Ужгородський національний університет (Україна, м. Ужгород). Самоосвітня  діяльність  студентів  у  процесі  розв’язування  та  складанння  задач  з  фізичної хімії.
13.            
Завгородній М.П., Омельянчик Л.О., Запорізький національний університет(Україна, м. Запоріжжя). Активізації пізнавальної діяльності  учнів на уроках хімії та підвищення ефективності підготовки до ЗНО.
14.            
Завгородня Н.Г.,  Запорізький державний медичний університет (Україна, м.Запоріжжя).  Сучасні підходи до навчання у контексті безперервної освіти.
15.            
Заверико Н.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя).  Інтерактивні методи навчання майбутніх педагогічних працівників.  
16.            
Зубенко Л.Б.,  Константинова  С.В., Москаленко М.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради (Україна,Запорізька обл., м. Мелітополь). Використання медіатехнологій при викладанні математики та інформатики.
17.            
Іваницький О.І., Запорізький національний університет(Україна, м. Запоріжжя). Контекстне моделювання професійної діяльності як засіб фахової підготовки майбутнього вчителя фізики.
18.            
Касьянова О.Ю., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів-гімназія «Престиж» Запорізької районної ради (Україна, Запорізька обл., смт Балабіно). Застосування комп’ютерних помічників по розв’язуванню задач з фізики у дистанційному навчанні.
19.            
Корж О.П., Дехтяренко С.Г. ,Запорізький національний університет, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Екологія як підґрунтя для диференційованого вивчення природознавства в школі.
20.            
Котко Л. Ю., Пологівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Пологівської районної ради (Україна, Запорізька обл., м. Пологи). ІКТ та сучасний урок фізики.  
21.            
Крамаренко Н.В., Кравець Т.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, Запорізький обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» (Україна, м. Запоріжжя). Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості фізичної освіти.
22.            
Крамаренко Н.В., Хляпова І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, Запорізька гімназія №31Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Хмарна технологія "Скрайб-презентація", як  інструмент візуалізації на уроках"
23.            
Крутікова І.О., Запорізький ліцей №105 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Формування компетентності учня під час вивчення фізики шляхом використання фізичного експерименту.
24.            
Кукол О.О., Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище сфери послуг» (Україна, м. Запоріжжя). Сонячна енергія в допомогу людству.
25.            
Курінська Т.С., Мелітопольська загальноосвітня школа I-III ступенів №24 Мелітопольської міської ради (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Використання хмарних технологій в практиці роботи вчителя фізики.
26.            
Курінська Т.С., Мелітопольська загальноосвітня школа I-III ступенів №24 Мелітопольської міської ради (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Використання інформаційних технологій в практиці роботи учителя фізики.
27.            
Лабудько С.П., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Сайт «Всеукраїнський учнівський фізичний конкурс «Левеня» як інтерактивний засіб навчання.
28.            
Лазаренко Л.В., Мормуль А.Л., КЗ "Приморський регіональний українсько-болгарський багатопрофільний ліцей II-III ступенів" Приморської районної ради (Україна, Запорізька обл., м. Приморськ). Вплив факторів професійної діяльності на стан здоров`я вчителя.
29.            
Лєвіна Н.В., Савєльєва О.І., Науково – методичний центр професійно – технічної освіти у Запорізькій області , ДНЗ «Запорізький професійний торгово-кулінарний ліцей» (Україна, м. Запоріжжя). Застосування інтерактивних методів навчання – шлях підвищення ефективності уроку.
30.            
Лисенко В.К., ДНЗ «Запорізьке індустріально-політехнічне училище» (Україна, м. Запоріжжя). Використання варіативних задач  як  фактора особистісно-орієнтованого  навчання в професійно-технічних навчальних закладах.
31.            
Лук'янчук Е.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР(Україна, м. Запоріжжя). Щодо можливих факторів поліпшення якості природничо-математичної освіти (за результатами моніторингових досліджень.
32.            
Малютіна Н. О., Мелітопольське училище культури (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях  біології.
33.            
Меренда Г.П., Мелітопольська загальноосвітня школа I-III ступенів №24 Мелітопольської міської ради (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Використання педагогічних програмних засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
34.            
Павленко А.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасна шкільна природничо-математична освіта: підходи у якісному вимірі.
35.            
Павленко О.М., Запорізький професійний металургійний ліцей. (Україна, м. Запоріжжя). Організація проектної діяльності як творчої співпраці учня та вчителя.
36.            
Перетятько В.В., Омельянчик Л.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка студентів до навчання хімії учнів старшої профільної школи.
37.            
Пупченко С.А., Запорізькій авіаційний коледж ім. О.Г Івченка (Україна, м. Запоріжжя). ІКТ як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти.
38.            
Рязанцева Л.Г., Рязанцев В.В., Комунальна установа «Районний методичний центр» Приморської районної ради (Україна, Запорізька обл., м. Приморськ) , КЗ «Преславська багатопрофільна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Приморської районної ради (Україна, Запорізька обл., с. Преслав). Практична спрямованість на уроках географії як засіб формування життєвих компетентностей учнів
39.            
Савіч І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення  професійної  компетентності вчителів-природничників засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
40.            
Саржевська Л.Е., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Якісна природничо-математична освіта – запорука підготовки лікаря-професіонала
41.            
Саржевський С.Н., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Можливості ІКТ у підготовці сучасного лікаря
42.            
Сіроноженко І.М., Пологівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Пологівської районної ради (Україна, Запорізька обл., м. Пологи). Роль позакласних заходів у формуванні ключових компетентностей випускника школи.
43.            
Собакар О.О., Полевіченко І.О., КЗ “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Вільнянська гімназія "Світоч" Вільнянської районної ради(Україна, м. Вільнянськ).(Україна, м. Запоріжжя). Методичяні рекомендації щодо ведення та перевірки зошитів з математики в загальноосвітніх навчальних закладах.
44.            
Склярова І.О., КЗ “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” ЗОР(Україна, м. Запоріжжя). Особливості формування інформаційного середовища для науково-методичного супроводу вдосконалення професійної компетентності  вчителя математики.
45.            
Староста В.В., ДВНЗ Ужгородський національний університет (Україна, м. Ужгород). Планування  освітньо-виховного  процесу  з  хімії в  основній  школі  Словацької  республіки.
46.            
Удалова Н.П., ДНЗ “Запорізьке машинобудівне вище професійне училище” (Україна, м. Запоріжжя). Використання задач прикладної спрямованості у навчанні математики.
47.            
Федотова Л.О., Державний навчальний заклад «Запорізький професійний промисловий ліцей» (Україна, м. Запоріжжя). Використання сучасних інноваційних технологій у природничо-математичній освіті.
48.            
Чайка В.О., Запорізький авіаційний коледж(Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні технології в навчанні.
49.            
Чепель Ю.В., Вербівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Пологівської районної ради (Україна, Запорізька обл., С.Вербове). Застосування веб-камери на уроках фізики.
50.            
Цибульська Т.Є., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні технології в організації самоосвіти студентів.
51.            
Шарко В.Д., Ліскович О.В., Херсонський державний університет (Україна, м. Херсон), Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Сучасний підручник як інструмент у формуванні компетентностей учнів на уроках фізики.
52.            
Шпуганич І.Г., Економіко – правничий коледж при Запорізькому національному університеті (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні технології та методи мотивації навчання фізики як фактор удосконалення навчального процесу у сучасному коледжі.
53.            
Штефан Т. А., Слюсарова Т.И., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Организация самостоятельной работы студентов при изучении темы «методы интегрирования».

Немає коментарів:

Дописати коментар